ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

تنظیم سند بدون حضور در دفتر اسناد رسمی ممکن شد

  • کد خبر: ۱۱۴۴۲۴
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تنظیم سند بدون حضور در دفتر اسناد رسمی ممکن شد
خندانی گفت: سامانه «سند من» امکان تنظیم سند بدون حضور در دفتر اسناد رسمی را فراهم کرده تا فرد متقاضی بتواند از خانه، سند رسمی تنظیم کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: برای تنظیم اسناد رسمی، شخص باید حداقل سه بار به دفترخانه مراجعه کند اما در صورت استفاده از سامانه سند من فقط یک بار برای امضا و اثرانگشت حضور پیدا می‌کند که این موضوع در کاهش هزینه‌ها و انجام سفر‌های درون‌شهری و ترافیک و مصرف سوخت تأثیر مثبت دارد.

به گفته خندانی پس از انجام صحت‌سنجی و انجام احراز هویت با پیامک امکان تنظیم سند به متقاضی اعلام می‌شود که در این مرحله شخص متقاضی با اسکن از مدارک خود از طریق گوشی، تصاویر را به دفترخانه ارسال و سردفتر مدارک را بررسی می‌کند و در ادامه سند رسمی تنظیم و برای شخص متقاضی ارسال می‌شودر و در مرحله آخر متقاضی و طرفین معامله تنظیم سند برای امضا و ثبت اثرانگشت در دفترخانه حاضر می‌شود.

او گفت: فعالیت این سامانه در دو استان به صورت آزمایشی در حال انجام است و تا پایان تیر همه دفاتر اسناد رسمی استان‌ها قابلیت اتصال به آن را خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->